به گزارش ایرنا، سرهنگ جعفر کردلو شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت 20 شهید نیروی انتظامی شهرستان ابهر افزود: تکریم خانواده ‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از ماموریت های اصلی، مهم و اولویت دار نیروی انتظامی است و خانواده شهدا سنگربانان شهادت و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: با نگاهی به آمار راهیان نور و مراسم های یادبود شهدا می توان نتیجه گرفت که جامعه تشنه فرهنگ ایثارگری و شهادت است.
کردلو خاطرنشان کرد: شهدا نماد بارز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند و سلامت عمل، اخلاق و فکر در گرو پیروی از شهدا، آرمان های آنان است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بیان کرد: شهدا افتخار گذشته و امید و آینده ملت ما هستند و بسیاری از شکست ها و مشکلات حال حاضر جامعه مولود عملکرد ناصحیح ما در مقابل شهدا و خانواده های آنان است.
این مسئول تاکید کرد: حداقل وظایف و انتظار از ما این است که تابع فرهنگ شهادت و ترویج دهنده آن باشیم تا جامعه خود را در مقابل فرهنگ غرب حفظ کنیم که این وظیفه بسیار خطیر و حساس است.
وی ادامه داد: یکی از دگرگونی های بسیار مهم که بعد از انقلاب در نیروهای مسلح ایجاد شده است تبدیل نیروهای مسلح به نیروهای قرآنی، ولایی و انقلابی است که در طول 40 سال از ارزش ‌های اسلامی و خاک کشور دفاع کرده اند.
کردلو با اشاره به اینکه شهدای نیروی انتظامی از اولین شهدای جنگ تحمیلی هستند، خاطرنشان کرد: شهدا وارثان انبیا و حجت‌ خدا بر روی زمین هستند بنابراین امروز به هر سو که نگاه می کنیم راهنمایی ما را به سوی حق هدایت می کند.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خانواده های شهدای نیروی انتظامی شهرستان ابهر تجلیل شد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.