رحیم قربانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک توسعه در راستای توسعه اهداف بخش تعاون تشکیل شده است که بر اساس وظایف اساسنامه باید بیشتر از 70 درصد تسهیلات خود را به بخش تعاون پرداخت کند.
وی تاکید کرد: تسهیلات اشتغالزایی این استان از ابتدای امسال تاکنون در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات، مسکن و بر اسا تفاهم نامه هایی با ارگان های دولتی و غیردولتی، پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: در 10 ماهه گذشته از سالجاری نیز 221 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی برای 103 فقره پرونده در استان پرداخت شد.
به گفته قربانی، این میزان تسهیلات، اشتغال 330 نفر روستایی را در سطح استان زنجان فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: تاکنون در تحقق برنامه در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان زنجان 130 درصد رشد داریم.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: بیش از 80 درصد از تسهیلات پرداخت شده مربوطه به بخش تعاون است و وظیفه بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونی ها در بخش های مختلف و اعضای آنها که نهادهای مردمی با سرمایه کم و اشتغال بیشتر است، محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، این بانک در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال و 100 درصد دولتی از سال 88 باتبدیل صندوق تعاون به بانک توسعه تعاون فعالیت خود را در قالب بانک و زیر نظر بانک مرکزی و سیاست های دولت آغاز کرده که در استان هفت شعبه فعال دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.