سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: صبح امروز به منظور بازدید از محل وقوع این حادثه رانندگی، عازم شهرستان ابهر شده و جلسه ای نیز با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان به منظور کاهش تصادفات رانندگی تشکیل دادیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه راننده این خودروی سواری با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت در حرکت بوده که پس از سبقت از یک دستگاه وانت نیسان و قبل از اصلاح مسیر، کنترل خودرو را از دست می دهد.
شیرمحمدی، ادامه داد: این خودروی سواری ساعت 19:30 دوشنبه شب در مسیر بلوار وحدت شهرستان ابهر، نرسیده به میدان تمدن پس از خروج از مسیر اصلی و برخورد با جدولها و سطل زباله نصب شده در کنار خیابان، حدود 30 متر به صورت هوایی طی مسیر و در نهایت با دیوار کارگاه سنگ فروشی برخورد کرده و از حرکت باز می ایستد.
وی تصریح کرد: سرنشین عقب، قبل از برخورد خودرو با دیوار به دلیل نبستن کمربند ایمنی و شدت صدمات و جراحات وارده جان می بازد و سرنشین جلویی نیز که فاقد کمربند ایمنی بوده پس از برخورد خودرو با دیوار به هوا پرتاب شده و حدود 10 متر جلوتر بر روی سنگ های موجود در محوطه کارگاه سنگ فروشی افتاده و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو می رود.
شیرمحمدی افزود: راننده این خودرو که از کمربند ایمنی استفاده کرده بود هرچند جراحات جزئی برداشت اما از این حادثه خونین جان سالم به در برد.
وی به رانندگان توصیه کرد از رانندگی با سرعت غیر مطمئنه به جد خودداری کنند و با این کار جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه نکنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: متاسفانه در 10 ماهه نخست امسال 33 نفر بر اثر وقوع حوادث ناشی از رانندگی در درون شهرهای این استان جان خود را از دست دادند.
مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان نیز از این حادثه رانندگی ابراز تاسف کرد و گفت: شاید اگر این 2 سرنشین از کمربند ایمنی استفاده می کردند زنده می ماندند.
سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: به منظور تحقیقات و بررسی صحنه این حادثه به محل عزیمت کردیم که در نهایت سرعت غیرمجاز، علت این سانحه رانندگی منجر به فوت، تشخیص داده شد.
وی اظهار داشت: این خودرو از سمت سرنشین با جدول و سطل زباله و به ارتفاع 2 متری با دیوار سنگ فروشی برخورد کرده و بالای 60 درصد نیز آسیب دیده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.