سردار سرتیپ حسن رستگار پناه، عصر امروز /شنبه 20 بهمن ماه/ در یادواره شهدا مجاهدان بصیر و مدافعان حرم که در مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ شهر زنجان برگزار شد، افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر این راهپیمایی، موجب اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی و عزتمندی مردم شهیدپرور و ولایتمدار، خواهد شد.
وی به آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی مردم، مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، دشمنان در طول این 40 سال به صورت متحد، هر ابزار، فکر و اندیشه ای را برای نابود کردن انقلاب به کار گرفتند اما تا به امروز در اهداف شوم و پلید خود ناکام مانده اند که این به برکت همبستگی و وحدت مردم است.
رستگار پناه با بیان اینکه دشمنان، هیچ تحلیل درستی از انقلاب نداشته و ندارند و از طرفی نیز روند رو به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی را برنمی تابند افزود: به رغم همه توطئه ها و دسیسه ها و تهدیدها و تحریم، انقلاب روز به روز با عظمت تر شده و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: سلاح های قسم خوردگان انقلاب اسلامی، از همان ابتدا این انقلاب را نشانه رفتند و تلاش داشتند با استفاده از غائله کردستان و جنگ تحمیلی نابرابر به نیات شوم و نامشروع خود دست یابند اما شکست خوردند.
رستگار پناه با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، این انقلاب ماندگار بوده و خواهد ماند تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، تحول عظیم معنوی در جهان بوجود آورده و باعث بیداری مسلمانان اقصی نقاط جهان شده است و دشمن به همین خاطر تلاش دارد به هر نحوی این انقلاب را با چالش مواجه کند.
جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح، با تاکید براینکه انقلاب اسلامی، دشمنان را سخت مستاصل و سردرگم کرده است، گفت: استکبار جهانی مدام در پی ذلت ایران و مردم این کشور است و همواره به دنبال منافع خود می باشد بنابراین برای حل مشکلات باید از توانایی ها و ظرفیت ها بالای کشور استفاده شود و برای عبور از این مشکلات نباید به کشورهای اروپایی امید بست.
رستگار پناه، وحدت و همت را از رموز مهم انقلاب دانست و افزود: شیطنت های داخلی و خارجی به هیچ وجه ره به جایی نخواهد برد، چراکه ارزش های انقلاب اسلامی فرای مرزها را درنوردیده است و با اقتدار هرچه تمام پیش می رود.
وی با بیان اینکه جوانان این مروز و بوم ثابت کردند که عشق به شهادت و ولایت دارند و در دفاع از اسلام، قرآن و حریم ولایت، هرگز کوتاه نمی آیند، اظهار داشت: اتکا به خدا و معنویت، انقلاب اسلامی را به این نقطه رسانده و این رمز پیروزی ملت ایران است.
رستگار پناه ادامه داد: باید عمق بخشی به مسایل اعتقادی در جامعه را دنبال کنیم، زیرا هر اندازه عمق بخشی بیشتر شود انقلاب نیز پایدارتر و ماندگارتر خواهد شد و ما با تکیه بر ایمان توانستیم قدرت های شیاطین بزرگ را بشکنیم و تا به امروز نیز نتوانسته اند از هزینه های خود برای ساقط کردن این انقلاب، نتیجه بگیرند.
وی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان، امروز بسیج در کشوهایی چون عراق، سوریه و لبنان، شکل گرفته است و استکبار جهانی تا به خود بجنبند پرچم انقلاب توسط این نیروی مردمی که از تدابیر مهم و ارزشمند امام (ره) است، در اقصی نقاط جهان برافراشته خواهد شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.