دکتر حسن طغرانگار روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران کشورشان را دوست دارند و در همه حال خواستار پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در بخش های مختلف هستند چرا که این انقلاب ماحصل خون هزاران شهید گلگون کفن است.
وی با اشاره به نقش دانشگاه ها در صحنه های مختلف کشور نیز اظهار داشت: دانشجویان باید همواره پویا و در خط مقدم باشند که بخشی از آن به مشارکت این قشر در مناسبت های ملی و مردمی و بخشی دیگر نیز به تلاش و کوشش بیشتر برای شکوفایی باز می گردد.
وی اضافه کرد: بر این اساس اگر در جوامع امروزی علم، حضور جدی نداشته باشد، توسعه نیز بخوبی محقق نمی شود و به همین دلیل حضور دانشگاهیان بیش از گذشته ضرروی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم دانشگاهیان واقع بینی است و نباید نگاه خوشبینانه صرف و یا نگاه بدبینانه داشت که این می تواند آفت باشد.
وی اظهار داشت: بر این اساس باید مولفه هایی که موجب قدرتمندی در داخل کشور و نظام بین المللی می شود را به خوبی دید و آنها را بیش از گذشته تقویت کرد.
این مسئول ادامه داد: بنابراین هر چیزی که موجب کوچکترین اشکال و ایراد در فعالیت ها می شود را نیز باید شناخت و با تدبیر آن را برطرف کرد.
طغرانگار خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بحران ها و مسائل پیچیده زیادی را پشت سرگذاشته است و بطور قطع شرایط سخت تحریم ها را نیز سپری خواهد کرد که تحقق این مهم نیز در گرو همبستگی و تلاش مضاعف است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.