به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز دوشنبه در جمع پرشکوه مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن زنجان افزود: اگر چشم های مان را به جای اتکا به خدا و جوانان این مرز و بوم به غرب و شرق بدوزیم، حاصلی جز وابستگی در بر نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی می دانند مقاومت هزینه دارند، اما این را هم می دانند که سازش با دشمن هم به مراتب هزینه های بیشتری از مقاومت دارد، لذا تنها راه ما ایستادگی در برابر ظلم و استبداد است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز ایران اسلامی آنقدر اقتدار پیدا کرده است که مرزهای جنگ را از مرزهای خود به کیلومترها دورتر انتقال داده است.
سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن زنجان تاکید کرد: این یعنی ایران عزت یافته و امروز تفکر انقلاب اسلامی ما در منطقه گسترش پیدا کرده و برتری جمهوری اسلامی بر زبانشان جاری است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت اعتماد به جوانان اظهار داشت: این همه پیشرفت با همت همین جوانان محقق شده است و در نقطه مقابل نگاه انقلابی نگاه و الگوی وابستگی به استکبار است، که مصداق آن برخی کشورهای عرب منطقه از جمله دولت سعودی است.
حجت الاسلام دولابی تصریح کرد: در این الگو اعتماد نداشتن به خدا، جوانان، مردم و ظرفیت های داخلی اهمیت دارد و در عوض به آمریکا و دولت های مستکبر امید داشتن است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدا در قرآن می فرماید اگر قدر نعمت هایی که داده ام را بدانید زیاد و اگر ندانید مشکلات زیاد خواهد شد، یکی از بزرگترین نعمات ما استقلال است.
وی تاکید کرد: نعمت ولایت نیز از مهمترین نعماتی است که خداوند به ما برای هدایتمان عنایت کرده است، امام راحل ما چه خوب فرمود تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید.
حجت الاسلام دولابی با اشاره به شناخت خوب مردم از دشمن، افزود: مردم می دانند تا زمانی که پشت سر ولایت حرکت کنند این افتخار و عزتی که با خون شهدا، رزمندگان اسلام و زحمات تلاشگران به دست آمده است، روز افزون خواهد شد.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت مسائل اصلی را از فرعی تشخیص داده و تفکیک می کنند و مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستند را پای نظام و انقلاب نمی نویسند.
حجت الاسلام دولابی تاکید کرد: امروز و بعد از این حماسه بزرگ ملت ایران، اکنون نوبت همه مسئولان در همه بخش ها است که پاسخ ملت را با کار بی وقفه و باور به جوانان و نگاه به داخل پاسخ دهند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما امروز با حضورمان اعلام می کنیم در کنار رهبر عزیزمان هستیم و اجازه نمی دهیم از هیچ جایی فشاری مبنی بر تحمیل افکار خود بر وی انجام پذیرد.
به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر نقاط ایران مردم شهیدپرور استان زنجان نیز در سراسر استان با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن باز با آرمان های امام راحل و شهدا بیعت کردند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.