معاون شهردار زنجان از آتش‌سوزی در انبار گندم سابق زنجان خبر داد و گفت: نیروهای اعزامی در حال اطفای حریق هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسن احمدی با اعلام این خبر با اشاره به آتش‌سوزی انبار گندم سابق زنجان، گفت: آتش‌سوزی در انبار گندم سابق زنجان واقع در خیابان بعثت آغاز شده بود که به محض اطلاع نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند تلافات جانی نداشت.

معاون شهردار زنجان با بیان اینکه نیروهای اعزامی به محل در حال اطفای حریق حضور داشتند، یاد آورشد: کرد: فعلا گزارش دقیقی از دلیل آتش‌سوزی در دست نیست.

به گفته وی، طبق گزارش نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل سوله‌های قدیمی انبار سابق گندم یعنی محلی که در آن پشم شیشه وجود داشته دچار حریق شده است.

انبار گندم سابق زنجان در فاصله سال‌های 1940 تا 1945 میلادی در خلال جنگ جهانی دوم و قبل از اشغال ایران توسط متفقین و آلمانی‌ها ساخته شد.

ساختمان انبار گندم زنجان در کنار ساختمان فعلی شرکت غله منطقه 14 واقع شده که امور مربوط به انبار گندم، بوجاری و پاکسازی و آسیاب گندم را انجام می‌داده و از نخستین نسل کارخانجات آرد سازی است.

این انبار هم اکنون در تملک تربیت بدنی بوده و آتش‌سوزی در محل تمرین و مسابقات هیأت تیراندازی و در نتیجه کارهای تعمیراتی رخ داده است. طبق آخرین گزارش از این حریق خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی دراین آتش سوزی نبوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.