به گزارش ایرنا، علی وقفچی شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان زنجان افزود: جابجایی پسماندهای روی به مکان جدید می تواند استرس های مردم را از احتمال آلوده شدن محیط زیست کاهش دهد و با ادامه فعالیت این واحدهای صنعتی از میلیاردها ریال سرمایه این بخش برای عمران و آبادانی استان استفاده کرد.
وی اظهار داشت: طی 40 سال گذشته اقدامات زیادی در کشور انجام شده، اما آنگونه که باید و شاید از ظرفیت ها و پتاسیل های موجود در بخش های مختلف استفاده مطلوب نشده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای شوراهای استانی از ظرفیت های مناطق خود استفاده کنند و در راستای حل مشکلات آنها گامهای جدی بردارند.
این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با سه فراکسیون مستقلین، ولایی و امید اولویت های پیش روی کشور را مورد بررسی قرار دادند و در این میان 15 نفر انتخاب شدند و پیشنهادهای مختلفی را با نظر کل فراکسیون ارائه کردند.
به گفته وی، اولویت های اصلاح روابط خارجی، ساماندهی آب و محیط زیست و منابع طبیعی کشور، ساماندهی اشتغال، نقدینگی کشور، ساماندهی محیط کسب کار و در نهایت ساماندهی صنعت گردشگری کشور مورد توجه قرار گرفته است.
وقفچی در ارتباط با افزایش نمایندگان استان نیز افزود: همه نمایندگان استان در ارتباط با تحقق این مساله اقداماتی را لحاظ کردند اما در طرح های ارائه شده به مجلس متاسفانه پنج استان از جمله زنجان دارای شرایط لازم برای افزایش شمار نماینده در مجلس شورای اسلامی نشدند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.