هادی بابایی مهر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رسالت صندوق کارآفرینی امید در استان زنجان حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است که در دل این هدف از طرح های در این راستا نیز حمایت می شود.
به گفته وی، این صندوق به عنوان موسسه ای تخصصی در اشتغالزایی بیکاران فعالیت و از طرح هایی که اشتغال افراد را به دنبال داشته باشد حمایت می کند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: در حال حاضر این صندوق مجری طرح ' یک روستا، یک محصول' است.
بابایی مهر تاکید کرد: در استان زنجان روستاهایی در بخش آبزی پروری، چاقو سازی و تولید نان بستنی فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: این روستاها به مرحله ای رسیده اند که مصداق یک روستا یک محصول هستند و برنامه روستای بدون بیکار را نیز اجرا می کنند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این روستاها تولید محصولات خود را متمرکز انجام می دهند و زنجیره آنها از مرحله تولید تا بازار تکمیل شده است.
بابایی مهر تاکید کرد: در حال حاضر طرح یک محصول یک روستا در روستاهای اندآباد شهرستان زنجان و شیلاندر شهرستان طارم با چاقو سازی، حاجی قشلاقی شهرستان ایجرود با پرورش ماهیان سردآبی و روستای چاپوق با تولید نان بستنی و در قالب این طرح نیز 'روستای بدون بیکار' اجرا می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون ساخت مجسمه نیز در روستای قزل بلاغ، تولید عسل در روستاهای نصرت آباد، باریکا و آق بلاغ سفلی شهرستان خدابنده در حال انجام طرح یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق در استان از متقاضیان و علاقه مندان برای اجرای طرح یک روستا یک محصول و روستای بدون بیکار با پرداخت تسهیلات حمایت می کند.
به گزارش ایرنا، صندوق کارآفرینی امید استان زنجان حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان، صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی در استان است.
این صندوق توانست از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت 506 فقره تسهیلات به متقاضیان، برای یکهزار و 6 زنجانی اشتغال ایجاد کند.
مجموع تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید استان زنجان از ابتدای سال 92 تا 9 ماهه امسال برای 6 هزار و 328 فقره پرونده با یک هزار و 250 میلیارد ریال بوده است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.