به گزارش ایرنا٬ حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: با حضورمان در صحنه باید نشان دهیم نابودی استبداد و استکبار و حذف آنها از کشور بزرگترین عیدی برای مردم ایران بود.
وی گفت: با شرکت در راهپیمایی 22بهمن با آرمانهای امام راحل و شهدا به عنوان میراث جاودان تجدید پیمان می کنیم همانگونه که با تمام توان و قدرتمان چهل سال آن را نگاه داشته ایم.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: این حضور در صحنه ها یعنی دشمنان و توطئه گران بدانند هنوز شعار نه شرقی و نه غربی در جامعه ما زنده است و تحریم ها و محاصره اقتصادی با هجمه شدید رسانه ای روی مردم تاثیر ندارد.
حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: هنوز هم بعد از چهل سال شعار ما همان نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکاست و به آنها می گوییم ما تا آخر ایستاده و مقاومت را تنها راه مقابله با شما می دانیم.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در دهه پنجاه 2 قدرت آمریکا و شوروی شرق و غرب جهان را مختص خود کرده بودند، گفت: ایران در آن زمان زیر پرچم غربی ها بود اما حین انقلاب شوروی هم با تمام قدرت از شاه دیکتاتور حمایت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: اما در عین ناباوری دشمنان و کارشناسان آنها، یک مجتهدی که 15 سال در تبعید بود با دست خالی و همراهی مردم توانست حکومت طاغوت و به قول خوشان 2500ساله را ساقط کند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: حضور پررنگ، پر شور و حماسه ساز مردم از تمام اقشار پیام زنده بودن این انقلاب و آرمان های آن را به سراسر مردم و دولت های دنیا مخابره خواهد کرد.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: شرکت مردم در این راهپیمایی ها، انتخابات و بزنگاه های مهم کشور تو دهنی بزرگی به دشمنان این ملت است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.