به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی که روز سه‌شنبه به 2 شهرستان ابهر و خرم‌دره سفر کرده بود پس از یک روز کاری پرحجم برای دومین بار در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور یافته و بازدید دوباره‌ای از غرفه‌ها به عمل آورد و در برنامه جشن انقلاب که در محل نمایشگاه برگزار شد شرکت کرد.

** هدف نمایشگاه، ارائه عملکرد در فضای مفرح و امیدآفرین بود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان رویکرد و اهمیت نمایشگاه را ایجاد فضای مفرح و امیدآفرین بیان کرد و گفت: هدف این نبود که فقط بخواهیم عدد و رقم و اطلاعات دستگاه‌ها را به مردم بدهیم چون مردم در این ایام، نیاز به فضای مفرح و امیدآفرین داشتند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.
مهرداد سلطانی افزود: این فضا باید طوری به وجود می‌آمد که اطلاعات شاخص‌ها و دستاوردهای دستگاه‌ها درکنار یک فضای شاد و مفرح باشد و هماهنگونه که ملاحظه شد برنامه‌های فرهنگی و هنری جلوه خاصی به بخش‌های مختلف نمایشگاه بخشید.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در طول برگزاری نمایشگاه علاوه بر اطلاع‌رسانی بهتر، غرفه‌آرایی بهتر داشته و حضور و پاسخگویی مدیران پررنگ بوده و برخی خدمات که ممکن بود را در محل نمایشگاه ارائه داده‌اند جزء دستگاه‌های برتر هستند.
سلطانی تصریح کرد: با ارزیابی همکاران، دستگاه‌های برتر در این زمینه معرفی خواهند شد.
معاون استاندار زنجان در خصوص حضور نداشتن تشکل‌های مردمی در نمایشگاه گفت: برای بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز غرفه‌هایی در نظر گرفته شده بود و هیات‌های ورزشی، تشکل‌های خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد و هنرمندان در کنار ادائه خدمات به معرفی مجموعه خود در این نمایشگاه پرداختند.
وی در خصوص واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: به دلیل فاصله کم تا برگزاری نمایشگاه، امکان انتقال تجهیزات و دستاوردهای صنعتی وجود نداشت. ضمن این که نمایشگاه جامع صنایع استان در خرداد سال آینده برگزار خواهد شد.
سلطانی در خصوص طرح ‌های عمرانی استان در دهه فجر گفت: 571 پروژه عمرانی با اعتبار 613 میلیارد تومان در 4 بخش دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و پروژه‌های شاخص در دهه فجر، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه شکوه چهل سالگی به منظور تبیین دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی از 13 تا 16 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.