به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط حاضر انقلاب اسلامی در موقعیت خاصی قرار دارد، افزود: حیات 40 ساله انقلاب نشان از آن دارد که تکانه هایی از قبیل دشمنی خارجی قادر به این نیست که به ریشه های انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای مرعوب و خائن هستند که القای این را می کنند که انقلاب به بن بست رسیده است؛ در حالی که اهداف و آرمان های انقلاب قابل دسترسی است و بسیاری از آنها محقق شده و نفوذ انقلاب در اقصی نقاط دینا کاملا محسوس است.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه مشکلات معیشتی که این روزها در جامعه وجود دارد، قابل انکار نیست،اظهار داشت: بخش عمده ای از این مشکلات ناشی از ناکارآمدی داخلی و بخشی هم البته متاثر از تحریم است؛ ولی قطع یقین از این برهه نیز عبور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه جریان معاند و نفوذ به موضوع چهل سالگی انقلاب تمرکز و برای آن برنامه ریزی کرده است، تصریح کرد: اکنون آوردگاهی درست شده است که در یک سوی آن حزب الشیطان به گستره جهانی و البته با یارگیری از نفوذی های داخلی قرار دارد و در یک سمت دیگر، جریان انقلابی با زعامت رهبر معظم انقلاب واقع است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تقویت پایداری ملت را از رویکردهای مهم و اساسی برای قوام انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود جنگ تحمیلی و اعمال تحریم های ظالمانه و انواع توطئه های دشمنان توانسته است به سمت قله حرکت کند، و این امر قابل توجه و ارزشمند است.

* برگزاری یک هزار فعالیت در قالب صد عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری یک هزار فعالیت در قالب صد عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب طی سال جاری در این استان خبر داد و گفت: 50 برنامه در حوزه تبیینی و 50 برنامه نیز در حوزه آیینی در دستور کار قرار دارد که از طریق شبکه تبلیغی و اقشار موثر از ابتدای سال جاری در مناطق محتلف استان به صورت مستمر در حال اجرا است و برگزاری برنامه ها تا فروردین 98 نیز ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه در اجرای برنامه تبینی و آیینی ویژه چهل سالگی انقلاب از برگزاری برنامه های کم اثر، صوری و تزیینی پرهیز شده است، گفت: در حوزه تهیه و تامین محتوا، بسته های محتوایی بسیار مبتکرانه، خلاقانه و تاثیرگذاری در قالب 100 فایل در اختیار شبکه تبلیغی و اقشار تاثیر کذار برای ارائه به مخاطبان، گذاشته شده است.
وی از اجرای طرح 'بصیرت روستا' در 500 روستای استان خبر داد و افزود: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و مراکز دانشگاهی، محافل انس با قرآن، برگزاری جشنواره خانواده قرآنی در مناطق ویژه و برگزاری جشنواره رسانه انقلابی از دیگر برنامه های ویژه چهل سالگی انقلاب در زنجان است.

* بهره مندی 140 هزار نفر از مردم استان زنجان از آموزش های عمومی قرآن
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه طی نزدیک چهار دهه از فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در زنجان، حدود 140 هزار نفر از مردم این استان از آموزش های عمومی قرآن بهره مند شدند، گفت: طی این مدت 13 هزار و 347 معلم و مربی تخصصی قرآن در زنجان تربیت شده اند.
وی افزود: هم اکنون 158 تشکل قرآنی اعم از موسسه و خانه های قرآنی در مناطق مختلف استان مبادرت به آموزش و اجرای فعالیت های قرآنی می کنند.
حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: طی نزدیک چهار دهه از فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در زنجان، بیش از سه هزار و 500 گفتمان دینی در این استان برگزار شده است.
وی افزود: طراحی و تهیه 30 عنوان نرم افزار، تولید و چاپ 134 نشریه، حمایت از 105 طرح پژوهشی در حوزه دین، چاپ و نشر 42 عنوان کتاب در حوزه دین و حمایت از 19 پایان نامه در حوزه دین از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان است.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.