به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در همایش تجلیل از خیران و نیکوکاران کمیته امداد امام (ره) استان زنجان افزود: در شرایط کنونی مردم به لحاظ اقتصادی مشکلات سختی را سپری می کنند اما نباید به این موضوع دامن زد و در واقع گفتمان انقلاب به فراموشی سپرده شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون در چهل سالگی انقلاب و با نگاهی به فعالیت های انجام گرفته و با تمامی کاستی ها موفقیت های متعددی در بخش های مختلف حاصل شده که این مسائل باید به عموم مردم بازگو شود.
امام جمعه زنجان ادامه داد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی در جنگ هشت سال دفاع مقدس شهدای بی شماری تقدیم انقلاب شده که این مهم به معنای عدم تبعیض، برقراری عدالت و از همه مهمتر محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور بوده است.
حجت الاسلام خاتمی گفت: بهمن سال 57 شرایط سختی بود و در آن دوران عموم مردم با وجود مشکلات سخت و متعدد به دور از شرایط زندگی ساده ای داشتند و همیار و همدل یکدیگر بودند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یکی از فرامین خود به این مهم توجه داشتند که کشورمان نسبت به دیروز 40 برابر قوی تر شده که این مهم در سایه همدلی، همبستگی و انسجام ملی بدست که در حوزه های گوناگون نمود دارد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را دستیابی به تجهیزات نوین نظامی در کشور عنوان کرد و گفت: طی هفته گذشته و در جلسه اقتصاد مقاومتی وزیر دفاع به دستاوردهای این بخش با وجود تحریم ها و بایکوت سیاسی اشاره کردند.
وی اظهار داشت: رهبری همواره به این مهم توجه داشتند که استکبار طی 40 سال گذشته و با برنامه های متعدد خود سعی در تضعیف و نابودی نظام اسلامی داشته که همه آنها با هوشیاری ملت ایرانت ناکام مانده است.
حجت الاسلام خاتمی گفت:این در حالی است حتی سران آمریکا تابستان سال گذشته اعلام کردند که ملت ایران نخواهند توانست چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند که این مهم به حقیقت نپیوست و ملت ایران باشکوه بیشتری جشن های دهه فجر را گرامی می دارند.
وی بیان کرد: هم اکنون ملت ایران ازمسئولان بخاطر رفتارهای غیر قابل توجیه گلایه و شکایت هایی دارند اما ازانقلاب خسته نشده اند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: خیران و نیکوکاران در جبهه و خاکریز مقدم در رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات این بخش قرار دارند و در این میان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به عنوان نهاد انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گامهای موثری در ارائه خدمات مورد نیاز به گروههای هدف داشته است.
وی اضافه کرد: یکی از فاکتورهای طولانی یا کوتاهی عمر انسان صله و یا قطع رحم دیگری دعا برای نیازمندان و محرومان است.
به گزارش ایرنا، در پایان از نیکوکاران و حامیان کمیته امداد زنجان قدردانی شد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.