سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بعدازظهر یکشنبه /14 بهمن/ در کیلومتر 90 خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: در این حادثه رانندگی، راننده کامیونت مصدوم شد و راننده خودروی وانت نیسان نیز در پی شدت برخورد کامیون به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شد و بر اثر آسیب و جراحات وارده در دم جان باخت.
عظیمی با بیان اینکه کامیون با قسمت عقب وانت نیسان برخورد کرده بود، افزود: راننده کامیون که به منظور درمان به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت به علت توجه نکردن کامل به جلو، از سوی کارشناسان پلیس راه زنجان مقصر این حادثه تشخیص داده شد.
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: در طی 15 روز اخیر 10 نفر در مسیرهای ارتباطی برون شهر این استان بر اثر وقوع سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که بیشترین علت نیز مکالمه راننده با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت با سرنشینان و توجه نداشتن به جلو بود.
بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهری این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.