مرتضی ولی دروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدمینتون جمهوری آذربایجان به منظور حضور در این المپیک ها، سیاست گذاری و برنامه ریزی های لازم را کرده است و برای کسب سهمیه همه تلاش خود را می کند.
وی اظهار داشت: بدمینتون جمهوری آذربایجان، رو به رشد است و تلاش دارد حداقل چند بازیکن آذربایجانی برای حضور در المپیک اروپایی 2019 و المپیک 2020 ژاپن، انتخاب شود.
ولی دروی با بیان اینکه برای ارتقای سطح بدمینتون کشور آذربایجان به صورت روزانه، کلاس هایی برای مربیان تشکیل می شود تا بازیکنانی توانمند و به روز، تربیت کنند، افزود: تیم بدمینتون جمهوری آذربایجان تنها با هدف قهرمانی و کسب نتیجه در رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر ایران شرکت نکرده است.
سرمربی تیم ملی بدمینتون جمهوری آذربایجان گفت: هدف اصلی این تیم، کسب تجربه برای حضور توانمندتر در مسابقات برون مرزی است تا بتواند برای حضور در بازی های المپیک، کسب سهمیه کند.
ولی دروی با بیان اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک تا 2 ماه دیگر آغاز می شود به برگزاری اردوی تمرینی مشترک بازیکنان جمهوری آذربایجان با زنجان، اشاره کرد و افزود: بازیکنان حاضر در این اردو به مرور تکنیک ها و تاکتیک های فنی پرداختند که به حتم در مسابقات بین المللی جام فجر که از فردا در استان البرز آغاز می شود، آثار آن را مشاهده خواهیم کرد.
وی که سرمربی و سرپرست کل تیم ملی بدمینتون جمهوری آذربایجان است، تصریح کرد: بدمینتون جمهوری آذربایجان با 15 بازیکن دختر و پسر به همراه 2 کمک مربی مرد و یک کمک مربی زن و یک سرپرست در اردوی زنجان حاضر شد و توانست در مسابقات دوستانه ای که با بازیکنان زنجان داشت یک عنوان اولی و دومی را به دست آورد و عنوان سومی نیز به بازیکنان زنجان رسید.
ولی دروی افزود: ملی پوشان بدمینتون جمهوری آذربایجان به دلیل تعطیلات 2 هفته ای که به مناسبت آغاز سال میلادی جدید داشت از تمرین ها دور و قبل از اردوی زنجان از آمادگی 50 درصدی برخوردار بودند که به حتم این تمرین های مشترک سطح آمادگی ملی پوشان را ارتقا داده است.
سرمربی تیم ملی بدمینتون جمهوری آذربایجان از فدراسیون و هیات بدمینتون و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در برگزاری این اردوی تمرینی مشترک، تقدیر و از محل تشکیل اردو، ابراز رضایت کرد.
ولی دروی اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در آینده تیم ملی بدمینتون ایران نیز برای انجام تمرین های مشترک به جمهوری آذربایجان دعوت و ارتباطات بدمینتون 2 کشور، قوی تر از گذشته شود.
به گزارش ایرنا، اردوی تمرینی مشترک تیم ملی بدمینتون جمهوری آذربایجان با بازیکنان این استان، که صبح امروز /14 بهمن/ با موفقیت به پایان رسید از روز پنجشنبه /11 بهمن ماه/ به منظور حضور توانمند در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر، در محل آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برپا شده بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.