محمود انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی تمرینی به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر، برپا شد.
وی، زمان آغاز این اردو را پنجشنبه /11 بهمن/ اعلام کرد و اظهار داشت: این اردوی تمرینی در 2 نوبت صبح و عصر در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد و در واقع تاثیر بسزایی در ارتقای سطح توان فنی و آمادگی بازیکنان شرکت کننده داشت.
انصاری افزود: تیم ملی جمهوری آذربایجان و زنجان، چند بازیکن خوب و مجرب در ترکیب خود داشتند و در حقیقت بازیکنان حاضر در این اردو، از این تمرین های مشترک نهایت استفاده را کردند.
وی اظهار داشت: تیم ملی بدمینتون جمهوری آذربایجان با 16 بازیکن (11 مرد و پنج زن) و سه مربی در این اردو حاضر شدند تا با آمادگی بهتر و بیشتری در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که به میزبانی البرز برگزار خواهد شد، حضور یابند.
انصاری خاطرنشان کرد: بازیکنان جمهوری آذربایجان زیر نظر مرتضی ولی دروی (سرمربی زنجانی تیم ملی بدمینتون آذربایجان) تمرین کردند و زنجان نیز با 12 بازیکن مرد و پنج ورزشکار در این اردوی تمرینی حضور داشت.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: ترکیه و جمهوری آذربایجان به عنوان همسایگان همجوار ایران در ورزش بدمینتون از توان فنی و سطح آمادگی مناسب برخوردارند و به حتم برگزاری اردوهای مشترک تمرینی می تواند موجب رشد و بالندگی بدمینتون کشورمان شود.
به گزارش ایرنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن با جوایز 25هزار دلاری در قسمت انفرادی و 2 نفره با حضور بازیکنان خارجی و داخلی در 2 بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.