امیر نعمتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهل سالگی نشانه بلوغ و رشد همه جانبه انقلاب اسلامی است، افزود: امروز در سایه ارزش های انقلاب، فعالیت های فرهنگی و هنری هم از حیث محتوایی و هم از جنبه گستردگی از جایگاه مطلوب و ویژه‌ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای انقلابی وظیفه ترویج و اشاعه فرهنگ و هنر مبتنی بر ارزش‌های انقلابی و اسلامی را بر عهده دارد.
نعمتی در تشریح برنامه‌های حوزه هنری زنجان برای بزرگداشت چهل سالگی انقلاب، گفت: نمایش «روزهای بی‌قوام» با موضوع انقلاب، از 17 تا 23 بهمن همزمان با حوزه‌های هنری سراسر کشور، توسط هنرمندان زنجانی در این استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: برگزاری نشست پژوهشی «زنجان، انقلاب 57»، برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع «وقایع انقلاب اسلامی در سال 57» در مدارس و دانشگاه‌ها، نشست تخصصی داستان‌نویسان با حضور اساتید کشوری با موضوع بررسی روند داستان‌نویسی بعد از انقلاب، اکران فیلم‌های تولید شده این حوزه در مدارس، انتشار و معرفی آثار تولید شده در فضای مجازی و سایت اینترنتی و تولید مجموعه عکس با موضوع شعار سال و حمایت از کالای ایرانی با عنوان شهری با کفش‌های کتانی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری زنجان در بهمن ماه سال 97 است.
نعمتی از برگزاری نشست خاطره پژوهی با محوریت روایت خاطرات انقلاب از زبان انقلابیون و نگاه پژوهشی و تحلیلی به این موضوع همزمان با نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دایمی کاسپین خبر داد و افزود: نشست خاطره پژوهی با حضور اساتید دانشگاهی و شخصیت های انقلابی استان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه شکوه چهل سالگی از ۱۳ تا ۱۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی استان زنجان در قالب 48 غرفه دستاوردها و عملکردهای 40 ساله خود را در معرض نمایش گذاشته اند.
/6085/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.