سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی محرومیت زدایی در کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن ولایت سپاه زنجان نیز به نمایش درآمد افزود: امروز دشمن بخشهای اقتصادی و اجتماعی کشور را مورد تهدید قرار داده است و تلاش دارد با ایجاد یاس و ناامیدی و سیاه نمایی به اهداف نامشروع خود دست یابد.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید و خطر واقع شود وارد عمل شده و با کمک مردم و مسئولان، رسالت خطیر و سنگین خود را انجام داده و با اقتدار و آمادگی هرچه تمامتر، اجازه خودنمایی به دشمن را نخواهد داد.
سردار کرمی افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران در دوران دفاع مقدس به صحنه آمدند و عزیزان خود را در دفاع از کشور تقدیم نظام کردند و حال امروز وظیفه ما مسئولان است که با تمام توان برای حل مشکلات مردم گام های جدی تری برداریم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران با تکیه بر توانمندی های بالای خود و با قدرت و عزت از این پیچ تاریخی، عبور کرده و دشمنان را مایوس و ناامیدتر خواهد کرد.
سردار کرمی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است و دشمنان همانطور که طی 40 سال در مقابل این انقلاب و نظام شکست خورده اند بازهم شکست خواهند خورد.
وی، محرومیت زدایی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: 500 پروژه از بین 40 هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی زودبازده کشور، مربوط به استان زنجان است که توسط سپاه، بسیجیان و با کمک و مساعدت مسئولان استان اجرا خواهد شد.
سردار کرمی ادامه داد: این 500 پروژه تا دهه مبارک فجر سال 98 به پایان رسیده و سال آتی در این ایام مبارک، مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: خانه های عالم، خانه های بهداشت، بهسازی معابر روستایی، کارگاه اشتغال، طرح انتقال آب و ایجاد زمین های ورزشی روباز ازجمله این طرح های عمرانی محرومیت زدایی زودبازده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.