به گزارش ایرنا، رضا عسگری در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح شهری شهرداری زنجان افزود: طبق هماهنگی های انجام گرفته در یکی از روزهای دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی تعدادی از طرح های شهری شهرستان زنجان به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به طرح های شهری زنجان خاطرنشان کرد: شماری از طرح های شهری طی ماه های قبلی انجام گرفته و بخشی از ان نیز بنا به دلایل مختلفی به رغم چندین بار قول و وعده در گذشته انجام نگرفته بود که این مهم به همت شهرداری و دستگاههای مروبطه تحقق یافته است.
این مسئول ادامه داد: طرح سبزه میدان از جمله پروژه هایی بود که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عملیات اجرایی آن با قوت بیشتری از امروز/ شنبه/ آغاز شده است.
فرماندار زنجان ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی انجام گرفته اعتبارات این طرح مهم شهری زنجان از محل های ستاد باز آفرینی شهری، چیزی در حدود 50 درصد آن تامین شده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی بیان کرد: در طرح پادگان نیز تپپ زرهی استان نیز هماهنگی لازم را برای بازگشایی محورها به طول حداقل 6 تا هفت کلیومتر انجام داده و تحقق این مهم نقش مهمی در توسعه حمل و نقل شهری دارد.
عسگری افزود: هر چند روز گذشته و طی باز بازدید های انجام گرفته از طرح سبزه میدان، شهرداری زنجان با بهره گیری از ماشین آلات خود بصورت امانی بخشی از کار را آغاز کرده و مقدمات کار نیز به لحاظ اداری انجام گرفته که امیدواریم با جدیت ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: پروژه فیبر نوری شهرداری نیز بستری است که با تحقق آن می توان خدمات متنوعی را در سطح شهر و حوزه های مختلف به شهروندان ارائه کرد و درحوزه پایش های تصویری و ارتباطات سهم عمده ای در خدمات رسانی دارد.
به گزارش ایرنا، در دومین روز از دهه فجر آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه میدان با اعتبار 100 میلیارد تومان، فیبر نوری به طول 52 کیلومتر شهر زنجان با 20 میلیارد تومان و بازگشایی محور پادگان با هزینه میلیارد و 500 میلیون تومان به طول یک کیلومتر و عرض 55 متر مربع آغاز شد.
8068/9646
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.