به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابهر، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب افزود: مکتب امام خمینی (ره) دارای شاخص هایی است که با کمک آن‏ها، انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‏ های بیرونی، انحرافات داخلی و فتنه‏ های مشترک عوامل داخلی و خارجی مصون مانده است.
وی اظهار داشت: همه تریبون داران، معلمان، فعالان رسانه در همه شبکه های اجتماعی و مجازی دستاوردهای نظام را به نسل سوم و چهارم انقلاب باز گو کنند که ما کجا بوده ایم و اکنون کجا هستیم.
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای ملت های مستضعف جهان الگو شده است، یادآور شد: کشوری که نظر از نظامی، علمی و تحقیقاتی در حد بسیار پایین بود، امروز به برکت انقلاب به ملتی شجاع، جهادگر، شهادت طلب و پیشرفته در همه حوزه‌ ها به ویژه علمی، تحقیقاتی و نظامی تبدیل شده است.
وی خاطر نشان کرد: آینده درخشان و پر قدرت متعلق به اسلام و انقلاب اسلامی است و به یاری خداوند به زودی بشریت شاهد اضمحلال رژیم‏ های سلطه و خودکامه خواهد بود، تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی مملو از دستاوردهای گران سنگی است که می تواند چراغ راه آینده نظام اسلامی باشد.
خطیب نماز جمعه ابهر با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم های دهه فجر، بیان کرد: از اقدامات بسیار خوب امسال برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در روستاها توسط اهالی است که از چند روز گذشته آغاز شده و از مردم درخواست می شود در مراسمات رسمی که در 10 مسجد بزرگ با حضور حضرت آیت الله صدیقی و دیگر بزرگان تشکیل خواهد شد شرکت کنند.
8068/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.