هدایت صفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 10 ماهه امسال حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی هشت میلیارد و 750 میلیون تومان کمک کردند.
وی اظهار داشت: میزان کمک حامیان طرح ‌های اکرام ایتام و محسنین در مدت یاد شده و نسبت به مدت مشابه گذشته 29 درصد افزایش دارد.
این مسئول ادامه داد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برنامه پیش‌بینی‌شده کمیته امداد استان زنجان در این بخش در ده ماهه امسال 112 درصد محقق شده است.
صفری خاطرنشان کرد: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این استان با کمک‌های مادی و معنوی خود همواره در اجرای مطلوب این طرح‌ها پیش‌قدم بوده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت این نهادد از محل کمک حامیان در ده ‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه 33 درصد افزایش یافت.
وی اضافه کرد: بر این اساس میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت از محل کمک حامیان از 280 هزار تومان در پایان دی ماه سال گذشته به 375 هزار تومان در پایان دی امسال رسید.
این مسئول ادامه داد: میانگین سرانه دریافتی ماهیانه فرزندان محسنین تحت حمایت نیز از محل کمک حامیان نیز با افزایش 25 درصدی در طول یکسال از 138هزار تومان در پایان دی ماه سال گذشته به 173 هزار تومان در پایان دی امسال رسید.
وی خاطر نشان کرد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان یا از طریق درگاه الکترونیکی ≠0020*741* حمایت مادی و معنوی خود رابه ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان انجام دهند.
به گفته این مسئول، با مشارکت مطلوب حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و محسنین در 6ماهه اول امسال این استان رتبه دوم کشوری را در کمک های نقدی به فرزندان محسنین و رتبه 6 را در طرح اکرام ایتام کسب کرد.
به گزارش ایرنا، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر وغیر کمک معیشت بگیردر استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.