علی حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: تعداد 12 طرح با اعتبار 23 میلیارد ریال از منابع استانی، 5 طرح با اعتبار 51 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و تعداد 66 طرح از سایر منابع داخلی تامین اعتبار شده است.
وی بیان کرد: از مجموع 83 پروژه شهرستان که در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود، تعداد 70 پروژه با 110 میلیارد ریال به مناطق روستایی اختصاص دارد.
این مسئول یادآور شد: افتتاح طرح آبرسانی به 3 روستای مهستان، سروجهان و داشبلاغ با 430 خانوار و مجموع اعتبار17 میلیارد ریال، بهره برداری از سالن همایش های شهرداری ابهر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال، افتتاح تقاطع ورودی شهر هیدج با اعتبار 20 میلیارد ریال و بهره برداری از مدرسه خیر ساز روستای عمید اباد با اعتبار 7 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی است که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.
وی با اشاره به توسعه و بهسازی زیر ساخت های فیزیکی مناطق روستایی شهرستان، خاطرنشان کرد: تعداد 46 طرح جدول گذاری، زیرسازی و اسفالت ریزی در 14 روستای بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال توسط دهیاری های شهرستان با نظارت بخشداری مرکزی به بهره ‌برداری می ‌رسد.
فرماندار ابهر اظهار داشت: در بخش صنعتی و کشاورزی تعداد 6 پروژه با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد ریال از محل آورده شخصی و تسهیلات بانکی با اشتغالزایی 160 نفر از جمله طرح های است که در بخش صنعت و کشاورزی به بهره ‌برداری می ‌رسد.
وی یادآور شد: کلنگ زنی شرکت تولیدی الکترود فیکا بیتی، افتتاح طرح بازسازی و احیای شرکت ماد بافت و افتتاح شرکت پاک حیات از جمله طرح هایی است که توسط مقامات کشوری به بهره‌ برداری برسد.
8068/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.