سجاد خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مهم یکی از برنامه های مدیریت شهری بوده که با انجام کارشناسی های لازم با توجه به حائز شرایط بودن معیارهای یازده گانه و الزامات ابلاغی وزارت کشور است.
وی اظهار داشت: موضوع یاد شده به پیشنهاد شهردار در شورای اسلامی شهر تصویب و با اخذ موافقت مراجع استانی در حال طی کردن مراحل قانونی است که باتوجه به پیگیری های مجدانه شهردار در این رابطه و برگزاری جلسات اخیر در سازمان شهرداری های کشور و روند اقدامات و خروجی جلسات را با جزئیات بیشتری مطرح خواهد کرد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: هرچند در برخی حوزه های کاری خدمات شهری نظیر مکانیزه کردن خدمات جمع آوری، دفع زباله و ساماندهی سدمعبر و فعالیتهای سازمان فرهنگی انتظارات لازم آنگونه که باید و شاید برآورده نشده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و همراهی همه ارکان اثر گذار به ویژه در راس همه، شورای شهر در سال های آتی تحولات خوبی در همه حوزه های مدیریت شهری رخ دهد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: تغییر نگاه به پروژه‌های شهری با پیوست های فرهنگی - اجتماعی، مثل پیاده راه سبزه میدان، و اعتماد سازی اطمینان متقابل بین پیمانکاران و توسعه گران بومی با مجموعه مدیریت شهری'مثل پروژه پل گلشهر' چش انداز بهتری را ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: ایجاد اعتماد به نفس در توان اجرایی شهرداری و نگاه منطقی به طرح های شهری و واقع بینانه به انها مثل طرح بزرگ سبزه میدان و نیز افزایش بودجه تقریبا 2 برابری شهرداری و رسیدن به مرز میانگین کشوری در سال دوم فعالیت و دیگر اقدامات مدیریتی از جمله آن بشمار می رود.
خدایی خاطر نشان کرد: با طرح جدید شهرداری به چهار منطقه مدیران مناطق قدرت مانور بیشتری را در ارائه خدمات مناسب به گروههای هدف و ارتقای آن خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان 420 هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.