مجموعه نمایشگاهی ویژه دهه فجر چهل سالگی انقلاب به صورت ۱۶ تابلو نمایشگاهی با عنوان «چی بودیم؟ چی شدیم؟» و با رویکرد اطلاعات مورد نیاز مخاطب کمتر مطلع و خاکستری دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

به 'گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اوقاف زنجان، مجموعه نمایشگاهی ویژه دهه فجر چهل سالگی انقلاب به صورت 16 تابلو نمایشگاهی با عنوان «چی بودیم؟ چی شدیم؟» و با رویکرد اطلاعات مورد نیاز مخاطب کمتر مطلع و خاکستری دستاوردهای انقلاب به همت اوقاف و امور خیریه استان زنجان از روز جمعه در مصلی نماز جمعه دایر می‌شود.

این مجموعه نمایشگاهی که در تابلو اول با آیه «وَاذْکُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِیلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِی الأَرْضِ» و به یاد آورید هنگامی را که شما در زمین، مردمی اندک و مستضعف بودید» آغاز می‌شود، جمله تاریخی از حضرت امام خمینی (ره) درباره انقلاب «این انقلاب به خواست خدای تبارک و تعالی شکست نخواهد خورد، گو اینکه همه قدرت های بزرگ دنیا با انقلاب ما دشمن باشند».

همچنین در این مجموعه نمایشگاهی اشاره به 40 سالگی باشکوه و بهترین تابستان بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به تابستان داغ و شبهات مربوط به انقلاب را طلیعه خود دارد.

عناوین موضوعی این مجموعه شامل از طاغوت تا حکومت اسلامی، از وابستگی تا استقلال، از شرمندگی تا افتخار مسلمانانی، از انزوای دین تا دینداری، از برادرخواندگی یهود تا عزت شیعه، از خودباختگی تا خودباوری، از دیکتاتوری تا مردم سالاری دینی، از فساد اخلاق تا معنویت و  از سراب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.