سرهنگ عباس مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 23 یکشنبه شب /7 بهمن/ به علت ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: در این حادثه راننده و 2 زن سرنشین مصدوم و به منظور مداوا و درمان به درمانگاه زرین رود شهرستان خدابنده منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان زن به علت صدمات و جراحات شدید وارده جان باخت.
مظفری تصریح کرد: متوفی به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو افتاده بود که شاید از این وسیله ایمنی استفاده می کرد جان خود را از دست نمی داد.
وی افزود: در زمان حاضر بارش باران در کلیه مسیرهای ارتباطی این استان جریان دارد و لازم است رانندگان با دقت و احتیاط بیشتر و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و رعایت فاصله طولی از خودروی جلویی را جدی تر بگیرند.
به گزارش ایرنا، طی 2 روز اخیر /شنبه و یکشنبه/ در مجموع هفت نفر بر اثر وقوع سانحه رانندگی در جاده های زنجان کشته و 6 نفر نیز مصدوم شدند که چهار نفر آنان که شامل یک مرد و یک زن و 2 کودک 6 و 2 ساله بودند از اعضا یک خانواده بودند.
بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهری این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.