حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ورود این سامانه بارشی در اغلب مناطق استان شاهد بارندگی خواهیم بود، که بیشتر باران و در برخی ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی امروز صاف تا کمی ابری است و دمای هوا نیز تا شب در اکثر مناطق پایدار خواهد بود، افزایش ابر و وزش باد نیز در برخی مناطق وجود خواهد داشت.
سلطانی تاکید کرد: به خاطر وزش باد به خصوص در ارتفاعاتی که برف خواهد بارید، امکان وجود کولاک وجود دارد، لذا رانندگانی که قصد سفر از جاده های مواصلاتی این استان را دارند تجهیزات مورد نیاز را به همراه خود داشته باشند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: بیشتر حجم بارندگی ها فردا دوشنبه اتفاق خواهد افتاد و خروج این سامانه نیز از سه شنبه شب آغاز خواهد شد.
سلطانی افزود: به دلیل بارندگی ها در این مدت شاهد کاهش محسوس دمای هوا در شب نخواهیم بود و پیش بینی می شود با خروج سامانه بارشی کاهش دمای دو تا سه درجه ای در سطح استان اتفاق بیفتد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته شهر ابهر و خرمدره با منفی 2 درجه سردترین و آببر با 16 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان ثبت شده اند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.