علی صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات والیبال لیگ دسته 2 کشور در پنج منطقه از کشور برگزار می شود افزود: در هر منطقه 6 تیم به مصاف هم خواهند رفت.
وی با بیان اینکه زنجان در گروه منطقه غرب کشور قرار گرفته است، اظهار داشت: دور رفت این رقابتها که از 6 بهمن جاری در سنندج آغاز شده است به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
صمیمی افزود: دور برگشت این مسابقات نیز که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود از 19 تا 24 بهمن به میزبانی زنجان و در خانه والیبال این استان، انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: تیم والیبال زنجان با نام آکادمی درخشش (با مشارکت هیات والیبال) در این مسابقات حضور یافته و والیبالیست های نوجوان، جوان، امید، شاکله اصلی تیم را تشکیل می دهد.
رئیس هیات والیبال استان زنجان، گفت: رقابت های بانوان نیز از 6 بهمن جاری با حضور 25 تیم باشگاهی از استان های مختلف ایران در استان یزد آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
صمیمی با بیان اینکه تیم زنجان با نام آکادمی طوبی در این پیکارها حضور یافته است، ابراز امیدواری کرد، این تیم بتواند با نشان دادن توانمندی و شایستگی های خود جزو هشت تیم برتر این رقابت ها شود.
وی هدف از حضور تیم زنجان در رقابت های لیگ های والیبال را آینده سازی در این رشته ورزشی ذکر کرد و اظهار داشت: زنجان در ورزش والیبال، ورزشکاران مجرب و توانمندی دارد و در مسابقات، حریف قدری برای تیم های رقیب محسوب می شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.