سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این حوادث رانندگی خودروی پراید حامل اعضای یک خانواده به زیر چرخ های کامیون کشیده شده و هر چهار نفر آنها به کام مرگ فرو رفتند.
وی اظهار داشت: حادثه نخست، ساعت 15 عصر شنبه /6 بهمن ماه جاری/ در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر، میان 2 دستگاه سواری پراید رخ داد که بر اثر آن یکی از سرنشینان کشته شده و سه نفر نیز مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان امداد ابهر منتقل شدند.
عظیمی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به علت انحراف به چپ یکی از خودروهای پراید اتفاق افتاد، افزود: حادثه دوم نیز حوالی ساعت 23:30 شنبه شب در گردنه دهجلال در مسیر ارتباطی خدابنده رخ داد که بر اثر آن سه نفر از اعضای یک خانواده (زن و شوهر و فرزند پسر 6 ساله) که راننده و سرنشینان پراید بودند در دم جان باختند و یک کودک 2 ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان جان سپرد.
وی تصریح کرد: این حادثه رانندگی دلخراش نیز به علت تجاوز به چپ ناگهانی راننده کامیون که به سمت سلطانیه درحال حرکت بود رخ داد.
عظیمی افزود: ساعت چهار بامداد امروز /یکشنبه/ نیز در کیلومتر 2 باند شمالی آزادراه زنجان - تبریز در حوالی روستای سایان شهرستان زنجان یک دستگاه کشنده ماک (تریلر) بر اثر خروج از مسیر، واژگون شده و مرگ سرنشین را رقم زد.
وی ادامه داد: این کامیون حامل بار شمش بود و سرنشین آن (پدر راننده) در دم جان باخت و راننده نیز به شدت مصدوم و روانه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.