به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر افزود: دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی بر ملت ایران پوشیده نیست اگر چه تبلیغات شیطانی ضد انقلاب و دشمنان ملت قصد دارند این پیشرفت ها را کم رنگ جلوه دهند.
وی با اشاره به نمونه هایی از پیشرفت کشور در حوزه های مختلف اظهار کرد: امروز مردم و به ویژه جوانان نسل چهارم و پنجم انقلاب باید با این دستاوردها بیش از پیش آشنا شوند و بدانند که ایران اسلامی با تمام چالش ها و محدودیت ها این مسیر را با سرعت پیموده است و آینده روشنی پیش روی ملت ایران قرار دارد.
امام جمعه ابهر یادآور شد: استقلال و عزت مردم، قدرت نظامی و پیروزی های منطقه ای، انتخابات های متعدد و مردم سالاری دینی، شکوفایی در علم و فناوری، پیشرفت های اقتصادی، آزادی، رشد دینی و معنوی جامعه که ارمغان انقلاب اسلامی است را باید با حکومت 37 ساله پهلوی مقایسه کرد.
وی با اشاره به نامه برخی از وزرا به رهبری خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزرا این است که به وظیفه قانونی خود عمل کرده و اجازه دهند مواضع مهم مانند پالرمو و FATF طبق روال قانونی پیش رود و در فکر حل مشکلات مردم، تامین مواد اولیه کارخانجات و رفع معضل بیکاری جوانان باشند.
خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به اهمیت امر به معروف و جهاد در راه خدا بیان کرد: انسانی که دیگران را امر به معروف و نهی از منکر می کند اگر خود اهل معروف نباشد در پیش وجدانش شرمنده می شود.
6085/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.