به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تاکید بر اینکه نقشه دشمن بر جدایی ملت اسلام بوده است، افزود: باید نیروهای نظامی در کنار نیروهای اجرایی و سازمان های قضایی همه در کنار هم باشند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه تکه تکه کردن امت اسلام حرام است، بر داشتن اسوه والگوی این امت تاکید کرد و افزود: همه با یک شعار و یکصدا باشیم، شعار انتخاباتی و حزبی معنی ندارد چرا که امام راحل تاکید بر جمع آوری حزب در جمهوری اسلامی داشتند.
وی یادآورشد: خداوند متعال در قرآن و حدیث دعوت به سوی خود کرده و بر اهل کتاب به این جهت تاکید شده است که یک شعار واحد داشته باشند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: باید در تعامل باهم عمل و هدفی واحد را دنبال کنیم و متحد باشیم چون از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بیگانگان بر تفرقه در این کشور تاکید کرده اند.
حجت الاسلام بهرامی به دهه فجرو چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت فاطمه زهرا( س) اشاره کرد و افزود: همه ما مسئول هستیم تا ولایت خداوند متعال، پیامبراعظم، ائمه اطهار(ع)، فقه و فقیه در امتداد ولایت خداوند متعال باشد.
وی تاکید کرد: حکومتداری از بالاترین تا کوچکترین سمت، مسئولیتی سنگین است.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: باید حواس همه کسانیکه مسئولیتی دارند به جای توجه به احزاب، به مسئولیت و وظایف باشد تا گرفتار حزب زدگی نشویم.
حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: در زمان غیبت در نظام سیاسی امانتداری کنیم چرا که انقلاب امانتی در دستان همه ملت است که باید به دقت نگهداری شود.
وی اضافه کرد: خداوند انسان را با استعدادهای گوناگونی آفریده و مسئولان کشور باید روزانه حداقل 2 ساعت کار معرفتی و مطالعاتی داشته باشد.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: نیازی به شعار نیست، باید از مجموعه مسئولیتی خود شناخت داشته باشیم.
حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: نیروهای مسلح نباید آسیب ببیند و به جای برخورد باید درصدد پیشگیری باشیم و مسابقه مسئول بودن ندهیم.
وی متذکرشد: هنر فرمانده بر جلوگیری از قتل و جرایم در زیر مجموعه خود است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم محمد حنیفه نظری به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان معرفی شد وی پیش از این سرپرستی این سازمان را برعهده داشت.
6085/9505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.