پریوش قادری نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وی بیان کرد: ورزشکاران این هیات سالهای قبل می توانستند از استخر شنای تربیت بدنی استفاده کنند که هم اکنون این مکان از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان به بخش خصوصی واگذار شده و همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است.
نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان ادامه داد: این در حالی است که استفاده از استخر و حرکت های آب درمانی برای ورزشکاران معلول اهمیت زیادی دارد و محرومیت بوجود آمده در این خصوص بسیار مشکل ساز شده است.
وی اضافه کرد: ایاب و ذهاب از جمله مشکل اساسی ورزشکاران است که پیشتر بخشی از هزینه ها را هیات ورزشی جانبازان و معلولان از محل درآمد حاصل از استخر ورزشی تقبل می کرد که اکنون این رویه سخت تر شده است.
به گفته قادری نیا، هم اکنون این هزینه ایاب و ذهاب فقط به ویلچری ها داده می شود و مابقی ورزشکاران معلول باید نسبت به تامین آن خودشان اقدام کنند.
قادری نیا تاکید کرد: حضور مربیان و بازیکنان معلول زنجانی در تیم های ملی بیانگر ظرفیت های بالای ورزش های جانبازان ومعلولان است و توجه به این مقوله مهم پویایی را به همراه دارد.
وی اظهار داشت: حضور ورزشکاران معلول زنجانی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی به کسب هشت مدال رنگارنگ منتهی شد و در صورت تداوم حمایت ها بطور یقین بسیار نتیجه بخش خواهد بود.
نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان ادامه داد: در زمان حاضر رقیه شجاعی از جمله بانوان معلول موفق زنجانی در زمینه ورزش است که با کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی جمله معروف خواستن توانستن است را به منصه ظهور رساند.
قادری نیا افزود: هم اکنون این بانوی ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی بسر می برد و خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کند.
نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان خاطرنشان کرد: نبود حامی مالی نیز از جمله مشکلات پیش روی این هیات ورزشی است که تحقق این مهم به حضور پررنگ ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی منتهی می شود.
وی یادآوری کرد: هم اکنون 250 رزشکار در هیات جانبازان و معلولان استان فعال هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.