به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان تاکید کرد: هر چه امنیت برای ملت مهم است ارزش به حافظان آن نیز مهم محسوب می شود و به این دلیل در جمهوری اسلامی و حتی قانون اساسی کشور به این موضوع پرداخته شده است.
رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرایم نیروهای امنیتی با حفظ اقتدار و شان آنها ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه امروز به نیروهای مسلح افتخار می کنیم و این نیروها چنان درخشش دارند که موجب خشنودی قلب امام زمان (عج) و رضایت رهبر معظم انقلاب شده اند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهارداشت: نیروهای مسلح زمینه آرامش و امنیت تک تک افراد جامعه را فراهم می کنند و این نیروها با جماعت زیاد در همه مناطق مشغول بکار هستند.
وی ادامه داد: جرایم نیروهای مسلح بسیار کم است و این نشان از نیکی آنها دارد.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نباید اقتدار نیروهای مسلح آسیب ببیند چرا که برخورد سخت و ارعاب آمیز شرط کافی برای برقراری امنیت در جامعه نیست.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه وظایف ما برگرفته از اصولی از اصل های قانون اساسی و پیشگیری است که باید اقدامات موثر در این حوزه را داشته باشیم، افزود: باید در توسعه و ساختن جامعه بیشتر در تلاش باشیم تا پیشرفت ها روزانه حاصل شود.
وی یادآوری کرد: مراسم و انجام وظایف نیروهای مسلح در هر شرایطی همراه با توسل به ائمه اطهار(ع) است.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: هرفضیلتی که علی (ع) داشته فاطمه زهرا (س) نیز داشته و کسی می تواند تاویل قرآن را درک کند که از راسخون باشد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآوری کرد: راسخون ائمه معصومین هستند که می توانند بطن قرآن را درک کنند.
وی افزود: در پایتخت شور و شعور حسینی که مردم آن اهل توسل به اهل بیت(ع) و به این مسایل واقف هستند، می توانیم ادعا کنیم که وجود حضرت زهرا (س) به معنی عینیت قرآن است.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: باید به این الگوها بیش از گذشته تاسی کنیم چرا که در زمان حاضر این الگوها را در زندگی کم داریم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم محمد حنیفه نظری به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان معرفی شد، وی پیش از این سرپرستی این سازمان را برعهده داشت.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.