مسعود شینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع نفتگاز یورو پنج از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان است که توزیع آن با توجه به آلوده نکردن هوا و گوگرد کمتر، در استان آغاز شد.
به گفته وی، در حال حاضر روزانه یک میلیون و 100 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان زنجان مصرف می شود که حدود 50 درصد از این سوخت ها نیز شامل نفتگاز یورو پنج می شود.
رئیس بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: روزانه 500 هزار لیتر نفتگاز یورو پنج در جایگاه های فعال هشت شهرستان استان و اتوبان های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و جاده های ترانزیت این مسیرها عرضه می شود.
شینی به عرضه بنزین سوپر مورد نیاز استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عرضه این سوخت را نداریم و در حال پیگیری برای توزیع آن در استان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بنزین سوپر در کلان شهرها توزیع می شود و به محض اینکه تولید داخلی جوابگو شد، این نوع بنزین در استان زنجان نیز توزیع خواهد شد.
رئیس بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: تا سال گذشته جایگاه های سوخت رسانی ولی عصر و مهر در زنجان و پارسیان صدف ابهر مخزن و تلمبه جدا برای توزیع بنزین سوپر داشتند.
شینی یادآوری کرد: مصرف بهینه انواع فرآورده های نفتی در استان زنجان به منظور صیانت از این فرآورده ها باید مورد توجه جدی استفاده کنندگان از آن باشد.
وی تاکید کرد: با یارانه ای که دولت پرداخت می کند این فرآورده ها عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان 56 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی دارد.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.