حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از هفته گذشته وارد زنجان شده بود از استان خارج شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: امروز وضعیت جوی استان قسمتی ابری است، اما در برخی مناطق با مه آلودگی و وزش باد همراه خواهد بود، امروز بارندگی در استان نخواهیم داشت.
سلطانی تاکید کرد: به خاطر وزش باد احتمال وقوع کولاک برف در برخی از ارتفاعات و جاده هایی که در این مناطق قرار دارند وجود دارد، لذا رانندگان با تجهیزات لازم سفر و از وضعیت راه های استان قبل از حرکت اطلاع پیدا کنند.
این کارشناس اظهار داشت: احتمال بارش پراکنده اما ضعیف در روز دوشنبه در ارتفاعات وجود دارد، اما در مجموع هیچ سامانه بارشی جدیدی در استان حضور نخواهد داشت.
وی گفت: پیش بینی می شود دما در شهرهای مختلف استان طی هفته جاری روند کاهشی داشته باشد، ایستگاه فرودگاه در 24 ساعت گذشته منفی 12 درجه و در مراکز شهر نیز قیدار با منفی 9 درجه سردترین و آببر با پنج درجه گرمترین مناطق استان بودند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: دمای کنونی زنجان منفی یک درجه و نسبت به دیروز همین موقع 2 درجه کاهش داشته است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.