سرهنگ محمدعلی عظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ظهر روز سه شنبه /25 دی/ در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: یکی از سرنشینان این خودروی سواری به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت و یکی دیگر از سرنشینان که زن بود پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده به کام مرگ فرو رفت و مصدوم دیگر نیز در این بیمارستان تحت درمان است.
عظیمی، مقصر در وقوع این حادثه به صورت پنجاه به پنجاه بودند، تصریح کرد: این حادثه رانندگی به دلیل تخطی راننده خودروی سواری از سرعت مطمئنه در جاده یخ زده و لغزنده رخ داد و اداره راه و شهرسازی نیز به دلیل عدم ایمنی سازی و تعلل در نمک پاشی سطح جاده، مقصر حادثه شناخته شدند.
به گزارش ایرنا، یکشنبه شب /23 دی/ بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، راننده آن کشته شد و دوشنبه شب /24 دی/ نیز به علت واژگونی خودروی سواری روآ در آزاد راه زنجان - تبریز، راننده این خودرو، نیز جان باخت.
بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.