مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت شکایات مشترکان زنجان در شرکت آبفای این استان با موفقیت انجام و این امکان در سامانه تلفنی 122 بر روی عدد شش محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از این پس می‌توانند علاوه بر گزارش حوادث آب ، فاضلاب ، افت فشار ، کیفیت و قطعی آب شکایات خود را نیز در سامانه تلفنی 122 با شماره گیری عدد شش به انجام برسانند.

وی افزود: سامانه  تلفنی ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تمامی 21 شهر استان زنجان به صورت 24 ساعته و با 9 نفر اپراتور در سه شیفت به مشترکین شرکت آب و فاضلاب خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان هدف از راه‌اندازی و ارتقای سامانه تلفنی ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را تحقق دولت الکترونیک در راستای گسترش خدمات غیر حضوری  و کاستن از زحمت مردم برای دریافت خدمات این شرکت اعلام کرده و افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان یک واحد پویا ، متمرکز و ارائه کننده خدمات به صورت 24 ساعته می باشد که پل ارتباطی تمام مشترکین با مجموعه شرکت آب و فاضلاب محسوب می شود.

این مسئول خاطر نشان ساخت: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا با رویکرد شناسایی مطالبات مردم در نزد سلسله مراتب شرکت از مدیرعامل تا پائین‌ترین واحدها تا حصول نتیجه نهایی راه‌اندازی شده و یکی از اقدامات مشتری مدارانه در شرکت آب و فاضلاب محسوب می شود.

جزء قاسمی با تاکید بر حصول نتیجه نهایی در خصوص حل مشکلات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی آبفای استان زنجان تشریح کرد: برای مثال اگر مشترکی در خصوص قطعی آب خود در این سامانه درخواستی ثبت کند این درخواست برای تمامی واحدهای شرکت قابل رویت بوده و تا اعلام گزارش نهایی مبنی بر حل مورد گزارش شده در سامانه حذف نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: این شرکت در صدد است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهای اطلاعاتی به منظور ارتباط بهتر بین بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب با مردم خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترکین و با سرعت و دقت بالا انجام دهد که مرکز مپرا تا کنون این هدف را محقق ساخته است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.