سرهنگ عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه حوالی ساعت 21:30 دوشنبه شب در کیلومتر 73خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.
وی، اظهار داشت: این حادثه رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده رخ داد و راننده آن به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت.
مظفری افزود: طی 24 ساعت گذشته 12 فقره تصادف جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر این حوادث رانندگی 13 نفر مصدوم و به منظور مداوا و درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه هفت مورد این تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد، اظهار داشت: لازم است رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توصیه و هشدارهای پلیس توجه بیشتری داشته باشند تا سفری ایمن داشته باشند.
مظفری یادآور شد: ساعت 21:50 دقیقه یکشنبه شب نیز براثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده فرعی گورچینک واقع در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، راننده آن به شدت مصدوم شد.
وی، اظهار داشت: این حادثه رانندگی نیز به دلیل سرعت غیر مجاز رخ داد و راننده که به شدت مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده، جان باخت.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.