سرهنگ داوود مرسلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ابهر تحقیقات و بررسی ها به منظور شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی، اظهار داشت: عوامل انتظامی کلانتری 11 و 14 و پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام تحقیقات پلیسی 2 سارق با هویت معلوم را شناسایی و به منظور بررسی های بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.
مرسلی افزود: این سارقان حرفه ای در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام هشت فقره سرقت در سطح شهرستان ابهر، معترف شدند.
وی تصریح کرد: این سارقان، سرقت از محوطه مراکز بهداشتی و کارگاهی و سیم و کابل مخابراتی را به گردن گرفتند و اموال مسروقه نیز از آنان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، گفت: این 2 سارق حرفه ای پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

**** کشف و ضبط 55 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف و ضبط 55 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال در زنجان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان زنجان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در آزادراه زنجان - قزوین، مشکوک شده و خودرو را به منظور بررسی متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودروی سواری، سیگارهای خارجی که فاقد مدارک مثبته برای حمل و نقل بود کشف و ضبط شد که در این رابطه راننده به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.