مسعود بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رقابت های کشتی فرنگی از سوم تا پنجم بهمن امسال به میزبانی شهرستان اندیمشک در استان خوزستان برگزار می شود و اکبر نصیری داور بین المللی درجه یک و حسین چرمی داور بین المللی درجه 2 که از داوران مطرح زنجان هستند در این پیکارها قضاوت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: رضا نقیلو، داور بین المللی درجه 2 دیگر داور توانمند زنجان نیز در رشته آزاد این رقابت ها که از 18 بهمن امسال به مدت 2 روز در کرمانشاه برگزار می شود، قضاوت خواهد کرد.
بهمنی، تصریح کرد: از 40 داور دعوت شده به رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، سه داور از زنجان هستند که این نشان از توانمندی داوران این استان است.
به گزارش ایرنا، میثم نصیری از کشتی گیران شاخص و شایسته این استان نیز برای شرکت در رقابتهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی دعوت شده است و در وزن 70 کیلوگرم بر روی تشک خواهد رفت.
درحال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در کشتی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند هستند که از این تعداد نزدیک 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.