دکتر علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 9 ماه گذشته 15 هزار و 650 بیمار در 2 بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر بستری شده و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
وی اظهار داشت: در مدت یاد شده هفت هزار و 550 عمل جراحی بزرگ و کوچک در 2 بیمارستان یاد شده انجام شد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8.5 درصد رشد دارد.
این مسئول شمار مراجعان سالمند به مراکز یاد شده را نیز 120 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این شاخص رشد 12 درصدی به وقوع پیوسته و افراد سالمند به محض مراجعه به مراکز تامین اجتماعی برابر دستورالعمل طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار می گیرند.
محمدی افزود: شمار مراجعان خدمات تشخیصی درمانی سرپای در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز در مدت یاد شده بیش از 716 هزار و 200 نفر بوده و 4 هزار و 50 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: این تعداد خدمات در بیمارستان های تامین اجتماعی، پلی کلینیک ها و درمانگاه های سرپایی بصورت رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می شود و چرخه ارائه خدمات از بدو پذیرش تا خروج بیمار از سیستم بصورت نسخه الکترونیک است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.