سرهنگ عباس مظفری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ به منظور تردد در مسیرهای ارتباطی این استان تاکید کرد و از رانندگان خواست خودروهای خود را به دیگر وسایل ایمنی زمستانی نیز مجهز کنند و قبل از ورود به جاده از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی، لاستیک ها و برف پاک کن ها مطمئن شوند و هشدارهای پلیس راه را نیز جدی تر بگیرند.
وی افزود: در زمان حاضر مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم، زنجان - بیجار و زنجان - دندی، گردنه زنجان - تهم - چورزق در جاده طارم و دهجلال در جاده ارتباطی خدابنده، مه آلود است و رانندگان با احتیاط کامل رانندگی و به دلیل پایین بودن دید افقی، چراغ های مه شکن را روشن کنند.
مظفری لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیرهای ارتباطی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در فصل زمستان به دلیل بارش برف و یخبندان بودن و لغزندگی سطح جاده ها، لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با رعایت فاصله طولی جان خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته هیچ تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق نیفتاد که این نشان می دهد رانندگان در این فصل از سال با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی می کنند.
به گزارش ایرنا، طی 9 ماه امسال قریب 174 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.