به گزارش ایرنا، فتح ‌الله حقیقی شامگاه سه ‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 20 طرح تولیدی ویژه نیز به صورت هفتگی رصد می‌شوند که رفع مشکلات آن‌ها کمک زیادی به تولید و اشتغال استان می‌ کند.
وی با اشاره به احصا و هدف گذاری 39 پروژه مهم و موثر استان، خاطرنشان کرد: 6 جاده مهم استان، دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، آغاز فعالیت پتروشیمی، برند شهری و شهرک برق، الکترونیک و آی‌تی از جمله این پروژه‌های مهم و ماندگار استان هستند.
حقیقی اظهار داشت: 33 پروژه تکمیل و 26 پروژه نیمه ‌تمام نیز جهت واگذاری به بخش خصوصی برای بهره‌برداری و یا تکمیل، انتخاب شده‌اند.
استاندار زنجان استفاده از اهرم‌های کمک‌کننده بودجه را معیار محک مدیران دانست و گفت: ستاد اهرم‌های کمک‌کننده بودجه در استان تشکیل شده و عملکرد مدیران در پایان سال سنجش می‌شود.
وی افزود: با توجه به شرایط استان و کشور، مدیرانی که ریسک‌پذیر بوده و تلاش کرده و نتیجه بهتری بگیرند نسبت به ادامه همکاری با آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
حقیقی اظهار داشت: مدیران استان نسبت به اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها چابک شده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده که ارائه گزارش مدیران در شورای اطلاع‌رسانی، نمونه این چابکی است.
این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه توسعه بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان توسط خیرین این مجموعه انجام خواهد شد و این ظرفیت بزرگی برای استان است که با اعتبارات دولتی میسر نمی‌شد.
استاندار زنجان با تاکید بر ارائه آمار صحیح توسط مدیران، ابراز کرد: در حال تهیه مستندی از آمار استان هستیم تا جهت ارائه آمار واحد در تمام ادارات استان مورد استفاده قرار گیرد.
حقیقی با بیان این که شهرستان سلطانیه مشمول ستاد بازآفرینی شهری قرار گرفته، گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار برای این موضوع اختصاص داده شده چون این شهرستان اهمیت فوق‌العاده‌ای در حوزه گردشگری دارد.
وی خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای شهرستانی تا مرحله اجرا پیگیری می‌شود و تاکنون 50 درصد مصوبات سفر یک‌روزه به شهرستان ماهنشان عملیاتی شده است.
حقیقی با بیان این که استخدام در شهرداری، ضوابط خاص خود را دارد که باید قانونمند باشد، تصریح کرد: معاون عمرانی استانداری در خصوص استخدام 63 نفر خارج از ضوابط در شهرداری زنجان باید بررسی و پیگیری‌های لازم را انجام و نتیجه را در جلسه آتی گزارش دهد.
استاندار زنجان در خصوص احداث پارک لجستیک در زنجان، گفت: مقرر بوده که این پارک، ایجاد شود اما جزء 39 پروژه نبوده و در حال بررسی هستیم و در صورت امکان ایجاد می‌کنیم.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.