به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، محمد تقی فتحی در جلسه اتاق فکر که به منظور تدوین برنامه های سال 98 این معاونت تشکیل شده بود، افزود: یکی از تاکیدهای رئیس کل دادگستری استان تدوین برنامه های پیشگیری با رویکرد بومی و بر اساس چالش های استانی است.
وی یادآورشد: بر همین اساس، برنامه های ما در سال آینده، به سمت و سویی خواهد رفت که بتواند به دغدغه های اصلی شهروندان در حوزه های مختلف توجه کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: خروجی برنامه ها باید به کاهش درد و رنج شهروندان منجر شود تا بتواند باری از دوش مردم برداشته و گره ای از مشکلات آنان را باز کند.
فتحی تاکید کرد: انتظاری که از اعضای این اتاق فکر داریم این است که ما را در تدوین برنامه های قوی و اثربخش یاری کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات تاثیرگذار در حوزه پیشگیری از وقوع جرم باشیم.
وی تاکید کرد: این ازدواجها به خزان زودهنگام زندگی مشترک و سرنوشت تلخ عروس های کوچک عروسک به دست منجر می شود.
در ادامه این جلسه اعضا به ارائه برنامه های پیشنهادی خود در حوزه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی پرداختند که مقرر شد پس از جمع بندی و تصویب آن در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان، به عنوان برنامه های پیشنهادی این معاونت به مرکز ارائه شود.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.