به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: مدیران عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد برنامه عملیاتی داشته باشند.
وی اظهار داشت: صدا و سیمای استان به خاطر گستره پخش برنامه های آن باید طرح هایی که با موضوع مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی را تبیین کرده و مشخص نماید.
نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: فرمانداری های استان در جمع آوری معتادان متجاهر تعجیل کنند، چرا که در روزهای عید و میزبانی از میهمانان نوروزی وجود معتادان متجاهر وجه مناسبی برای استان ندارد.
این مسئول تاکید کرد: کارهای انجام گرفته در حوزه مقابله با پنج آسیب اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این استان مناسب و مطلوب است.
استاندار زنجان ادامه داد: برای خوب زندگی کردن مردم به ویژه نسل جدید نیازمند برنامه ریزی مناسب و نگاه درست به مسائل هستیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز در این جلسه گفت: با وجود روند کاهشی تولید مواد مخدر در کشور همسایه، نیروی انتظامی باید در کشف مواد مخدر همت کرده و روند کشفیات را افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه موضوعاتی چون مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت در جامعه باید اجتماعی شود، افزود: ما با این کار از مشارکت و ظرفیت های مردمی استان در این زمینه به خوبی می توانیم بهره ببریم.
عبدالرضا شهبازی با بیان اینکه نمی توان برخی از واقعیت ها را انکار کرد، اظهار داشت: نیازمند کمپ های ترک اعتیاد برای معتادان هستیم، چرا که کمپ های فعلی جوابگوی این تعداد از معتادان نیست.
شهبازی خاطرنشان کرد: اعتبار کشوری این شورا نسبت به سال گذشته هفت برابر شده و نزدیک به 20 میلیارد ریال شده و اعتبار استانی نیز بیش از چهار برابر سال گذشته گردیده است.
به گزارش ایرنا، امسال 2هزار و 176 نفر به خاطر مصرف مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان زنجان دستگیر شده اند.
استان زنجان طبق آمار جزو استان های ردیف آخر در موضوع مصرف مواد مخدر شناخته می شود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.