دکتر پرویز قزلباش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بخش 38 تختخوابی شهر زنجان سوختگی مرکز اموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی از پیشرفت خوبی دارد و با توجه به نوسانات قیمت ارز و مشکلات اقتصادی تلاش می شود این پروژه در سال آینده به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر بخش سوختگی مستقلی در کشور وجود ندارد و بر این مبنا دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان قطب 6 شامل استانهای البرز، قزوین، قم، اراک و ساوه بیش از گذشته می تواند تحولی مهم را در این حوزه بوجود آورد.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای بهره برداری طرح در نظر گرفته شده که در صورت تثبیت قیمت ارز می توان به اتمام بهنگام آن بیش از گذشته امیدوار بود.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی بخش سوختگی مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان در دی سال 89 و در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع و در چهار طبقه آغاز شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان ادامه داد: اتمام بخش سوختگی زنجان یکی از پروژه های مهم و اولویت دار این استان بشمار می رود که با بهره برداری کامل آن علاوه بر درمان بیماران این استان به استان های دیگر نیز می توان خدمات لازم را ارائه کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا افزود: یکی از علل مهم در تاخیر در اجرای این پروژه طراحی اشتباه آن از سوی پیمانکار و مشاور طرح بود که این موضوع به مسولان استانی نیز اعلام و در دادگاه نیز محکوم شدند.
دکتر محمدرضا مهراسبی خاطر نشان کرد: پیش از این نیز برای اجرای فاز اول این پروژه اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شد که بنا بر اعلام مسوولان وقت، جذب نشدن اعتبارات کامل از موانع مهم در اتمام به موقع این پروژه بود.
به گزارش ایرنا، بخش سوختگی در کنار مرکز اموزشی تخصصی وفوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان واقع شده است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.