حمیدرضا حمیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جذب نیروهای مازاد شهرداری افزود: طبق آمار منتشره در آغاز بکار شورای اسلامی این دوره شهر زنجان، در یک مقطع زمانی 300 نفر توسط یک عضو شورا و 50 نفر هم توسط یک مدیر شهری جذب شهرداری شده اند.
وی اظهار داشت: هر چند نباید گمان کرد که با این اقدام عدالت اجرا شده، اما حقیقت این است که همه آنهایی که در گذشته با هر عنوان جذب شهرداری شده اند به غیر از آنهایی که از طریق آزمون جذب شده‌اند، با واسطه و از طریق آشنا بوده است.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: اگر خواستار اجرای عدالت هستیم باید همه نیروهایی که خارج از مجرای رسمی اعم از کارگر و کارشناس وارد شهرداری شده اند تعیین تکلیف و شهرداری را ترک کنند.
حمیدی اضافه کرد: سپس همه نیروهای مورد نیاز شهرداری از طریق مکانیزم مشخص و عادلانه ای 2 باره جذب شوند و اگر چنین شود می توان ادعا برقراری عدالت را داشت.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: طبق چارت سازمانی ابلاغی یکهزار و 99 پست رسمی و کارشناسی برای شهرداری زنجان مصوب شده و این در حالی است که شمار نیروهای این نهاد بیشتر از چارت است.
به گفته حمیدی، شمار نیروی انسانی شهرداری زنجان در برخی فصول متفاوت بوده و این رقم به 2 هزار و 200 نفر می رسد.
وی تاکید کرد: شهرداری باید از متخصصان بومی برای انجام کارهای تخصصی استفاده کند و این موضوع از جمله انتظارات و خواست اعضای این شورا است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان 420 هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.