به گزارش ایرنا، عبدالله جعفری روز پنجشنبه در نشست فصلی مدیران رسانه های استان زنجان افزود: اگر این خدمات به نحو مطلوب در بین نسل جدید و جامعه گفته و تبیین شود، دشمن توان فضاسازی علیه انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار داشت: رسانه های استان و خبرنگاران باید با اتحاد و انسجام فکری و عملی زمینه گسترش و ترویج فرهنگ انقلاب و ارمان های امام خمینی (ره)را برای مردم فراهم کنند.
جعفری خاطرنشان کرد: اگر مابین آحاد جامعه، از جمله رسانه ها مقابل استکبار جهانی و نقشه های شوم آنها هم افزایی به معنای واقعی اتفاق افتد، به یقین همه آن برنامه ریزی ها نقش برآب خواهد شد، همچنان که در فتنه های گذشته و در این چهل سال نقشه هایشان شکست خورده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تاکید کرد: اگر همه کسانی که صاحب تریبون هستند پای کار امده و دستاوردهای این نظام را با زبان و نگاه خودشان برا یمردم بیان کنندف به قطع راه هموارتری برزای طی مسیر کشور در آینده خواهیم داشت.
جعفری افزود: برخی اوقات ناآگاهی از یک موضوع و تحلیل نادرست یک رسانه داخلی از یک مسئله موجب فضاسازی دشمن علیه کشور می شود، لذا به خاطر جایگاه و اهمیت رسانه باید مواظب این مسائل باشیم، تا دست دشمن بهانه ندهیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و فراگیر شدن شبکه های مجازی در کشور، هر شهروند ایرانی به عنوان یک فرد صاحب تریبون و رسانه می تواند در بیان حقایق انقلاب و دستاوردهای آن ایفای نقش کند.
نشست فصلی مدیران رسانه های استان زنجان با محوریت فرارسیدن چهل سالگی انقلاب در محل سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.