سرپرست گروه موسیقی سروستان در زنجان گفت: نخستین یادواره سلطان غزل معاصر«استاد حسین منزوی» در روزهای ۲۷ و ۲۷ دی ماه امسال در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سجاد سعیدی، امروز با اعلام این خبر، گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سلطان غزل معاصر استاد حسین منزوی یادواره ای از سوی گروه موسیقی سروستان در زنجان برگزار می شود.

سرپرست گروه موسیقی سروستان که آهنگسازی و تنظیم اجرای آن را نیز خود برعهده دارد، گفت: هدف از این یادواره ادای دین به این استاد بزرگ شعر و ادبیات سرزمینمان است.

به گفته وی، در این کنسرت بر روی اشعار استاد حسین منزوی و پدر و برادر گرامیشان استاد محمد و بهروز منزوی آهنگ سازی شده و سعی نموده ایم در حد توان بتوانیم تلفیق شعر و موسیقی را رعایت کنیم تا مخاطب عام و خاص راضی باشد.

سعیدی خاطرنشان کرد: به غیر از اشعار خانواده منزوی بر روی شعری از حافظ و استاد شهریار آهنگ ساخته شده است که امیدواریم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

به گفته سرپرست گروه موسیقی سروستان در زنجان بیشتر از سه سال است که روی تک تک آهنگ های این کنسرت کار شده است مخصوصا در مورد آهنگ های باکلام که مدت ها مشغول بررسی معانی و لایه‌های زیرین اشعار بوده ایم و از استاد بهروز منزوی در این زمینه چیزهای زیادی آموخته ایم.

این هنرمند  لیسانسیه زبان و ادبیات فارسی است و سال‌ها در زمینه شعر فعالیت می کند از این‌رو حساسیت بسیار زیادی روی تلفیق درست شعر و موسیقی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.