به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جلسه برند شهری زنجان افزود: در موضوع برندسازی باید آینده نگری کافی داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.
وی اظهار داشت: قرار گرفتن این موضوع در کنار هویت شهری لازم است، چرا که ما فرصت خطا نداریم و باید برند شهری به بهترین نحو ممکن طراحی شود.
حقیقی با بیان اینکه الان زنجان نمادی از هویت و المانی از برآیند این شهر ندارد، خاطرنشان کرد: همه متولیان باید پای کار بیایند و تلاششان را برای پیشرفت استان انجام دهند.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری برای دستگاه های اداری باعث می شود تا مدیر انرژی مجموعه را برای چیزی که نتیجه خاصی هم در برنخواهد داشت، تلف نکند.
استاندار زنجان اظهار داشت: پروژه های داریم که حتی مخل استان هم هستند، لذا اینها در اولویت بنده نخواهد بود، همچنین بعضی از مدیران در استان می چرخند و نمی دانند اولویتشان چیست، از همین رو پروژه هایی هم که انجام می دهند به درد مردم استان نمی خورد.
این مسئول اضافه کرد: بنابر دلایل مختلف از جمله تولید 70 درصدی لوازم برقی سنگین در استان زنجان، باید شهرک برق و آی تی در این منطقه راه اندازی شود.
وی ادامه داد: از بین هزار و اندی پروژه در حال ساخت استان، بنده 39 پروژه را انتخاب کردم تا با اجرای همه اینها تحول اساسی در استان رخ دهد.
استاندار زنجان افزود: همچنین درصدد هستیم تا بانک جامع اطلاعاتی و آماری در همه بخش ها تشکیل دهیم تا امار بخش های مختلف در تناقض با یکدیگر نباشد و یک خروجی واحد از آمار استان داشته باشیم.
حقیقی اظهار داشت: باید در موضوع گردشگری سهم استان زنجان افزایش یابد، این موضوع نیازمند تبدیل کردن زنجان از یک گذرگاه به یک مقصد گردشگری است.
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان در این موضوع نظم ندارد، در حالی که یکی از مهمترین حوزه های اشتغال زایی همین توجه به موضوع گردشگری است.
به گزارش ایرنا، برند شهری استان زنجان توسط یکی از شرکت های بخش خصوصی و با هزینه اتاق بازرگانی استان زنجان در حال انجام است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.