به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی افزود: به دشمنان می گوییم ملت زنده است و این زنده بودن یعنی حرکت در مسیر سید الشهدا (ع) و چون امام حسن (ع) زنده است تا وقتی که در این راه باشیم زنده خواهیم ماند.
وی تاکید کرد: این در مسیر ماندن هم شروطی دارد که همه باید به آن پایبند باشیم، از جمله اینکه باید پشت رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
چمران اظهار داشت: خیلی از کشورها در دنیا بمب و تکنولوژی هسته ای دارند، چرا پس سازمان ملل و غربی ها به این کشورها چیزی نمی گویند و قطع نامه صادر نمی کنند.
سخنران مراسم نهم دی استان زنجان خاطرنشان کرد: علت این موضوع کاملا مشخص است، چون آنها با ایدئولوژی، انقلاب، تفکر عاشورا و راهبردمان مشکل دارند، بمب هسته ای و حقوق بشر و امثالهم بهانه ای بیش نیست.
چمران اضافه کرد: الهام گرفتن اعتراضات فرانسه از انقلاب اسلامی ایران و اعتراف سخنگوی جلیقه زرد ها به این موضوع ارزش بزرگی برای ما محسوب می شود.
وی اظهار داشت: برخی ها اگر به حرف های رهبر انقلاب که هم آشکارا و هم در نهان گفته شد گوش می کردند، فتنه 88 رخ نمی داد، به عاشورا و مکتب حسینی توهین و کشور هم دچار این همه هزینه نمی شد.
چمران گفت: ترامپ بعد از هزینه های سنگین در عراق، چند روز پیش شبانه و دزدکی به پایگاه نظامی شان در عراق می رود و حتی رئیس جمهوری و نخست وزیر آن کشور هم با وی ملاقات نمی کنند.
به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت روز نهم دی همزمان در سراسر استان با حضور مردم، مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.